About Me

1:)Nurul Nazuha 2:)Nurul Adila 3:)Najihah 4:)Nur Reezwana 5:)Atiqah Najwa 6:)Siti Nur Adlina 7:)Eliene Anissa
^selamat datang^

Saturday 13 August 2011

SAKIT HATI INI

Ketika engkau keseorangan,
engkau mencariku..
Tetapi bila engkau sudah berteman,
engkau meninggalkan diriku..

Sakit hati ini bila mengenangkan tindakanmu,
engkau adalah satu-satunya teman untukku.
Engkau menikam belakangku,
Engaku khianati aku,
Engkau mempergunakan aku,
Engaku telah mempermainkan perasaanku.

Tidak cukupkah apa yang sudah aku lakukan?
Sungguh aku tidak percaya yang engkau telah mempermainkan perasaan ku.
Aku sungguh tidak menyangka.

Aku menganggap engkau adalah teman istimewa buatku.
Teman seperjuanganku..
Tetapi hampa engkau hanya mempergunakanku...


HASIL NUKILAN : ATIQAH NAJWA BT NORAZLI

No comments:

Post a Comment